NIVEA Makyaj Temizleme Mendilleri

                                                          Merhaba...
            Size bu yazımda çok pratik ve aldığımdan beri kullandığım bir ürünü anlatacağım.
       Nıvea Makyaj Temizleme Mendilleri Yüz&Göz&Dudak için özel üretilmiş suya dayanıklı
                                                    makyajı bile çıkartmayı vaadi var.
                                      Benim kullandığım Normal / Karma Ciltler için olanı...
                      Aslında bu ıslak mendil Nivea 3'ü 1 arada olarak satılanın yeni formülü.
              Eski formülünü kullanmadım kıyaslama yapamam ama bunun yapısı oldukça ıslak.
                                      Zaten ambalajında da daha çok nıvea losyonu yazıyor.
          Çok kötü bir görüntü olmasın diye  cilt temizliğinden sonra resmi çekmek istemedim.
                                            Tek kat ve suya dayanıklı maskara vardı.
                                     Tek gözümden temizlemesini göstermek istedim.
                                        Çok güzel maskarayı bile tamamen çıkartıyor.
                           Cildi ne kadar güzel temizlediğini söylememe gerek yok bile.
         Benim cildim sivilceye meilli bir cilt herhangi bir sivilce yada bir reaksiyon yapmadı.
                                            Ben çok memnunum mutlaka deneyin.
           Hatta indirim döneminde bende yedeklemeyi hatta depolamayı bile düşünüyorum.
                                                    Kısacası koşun koşun alınn.
        Daha önce kullandıysanız veya yazımı okuduktan sonra almaya karar verirseniz sizin
                                     yorumlarınızı da benimle paylaşırsanız sevinirim..
                                            Fiyatı 10 tl sanırım ben o fiyata aldım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...