EVE Alışverişim ve Yaşadığım Talihsizlik

                                                                    Merhaba..
                       Sizlere bugün Eve alışverişim ve mağaza ile ilgili bir yazı yazmak istedim.
                                                             Umarım seversiniz...
                                                          Bu çok ufak bir alıveriş oldu.
                                         Bunun en büyük etkisi ne yazık ki indirim yoktu.
                  İlk olarak Essence markasının ortasında highlighter kısmı bulunan bronzerı.
                                 Her kez de her yerde görür olmuştum almasam olmazdı.
                                            Henüz kullanmadım ama çok güzelll yaa
                                            İkince ürünüm Essence Markasının Mat ruju..
      Üç rengi vardı biri mora dönük bir renk diğeri kırmızı bordo tonlarında bir renkti ve ben
                                                  tabi ki de bu gül kurusu rengini aldım
     Henüz kullanmadım nasıl oluğunu bilmiyorum ama çok mat degil kalıcılığı da çok yüksek
                                                           değil diye düşünüyorum.
      Üçüncü ürünüm ise NIVEA Makyaj Temizleme Mendili, Yüz-Göz-Dudak için Normal ve
                                                         Karma Ciltler için olanı ...
                                                 Mendillerin yapısı oldukça ıslak.
            Henüz kullanmadım fakat normal bir makyajı güzel çıkartacağını düşünüyorum.
                                                      Son ürünüm ise bir makyaj fırçası.
                                    Fenda markasının ucu sünger aplikatörlü makyaj fırçası.
                        Bu fırçayı kirpik diplerime sürdüğüm kalemi dağıtmak için kullanıcam.
                                                               İnşallah güzeldir.
                                                 Alışveriş bu kadardı daha doğru değildi.
        Eve kişisel bakım ve kozmetik  marketi Gratis Watsons gibi drakstor ürünler satan biryer.
          Tabi ki de Gratis veya Watsons kadar çok magazası yok ve magazaları oldukça küçük ..
                 Fakat buna rağmen uygun fiyat avantajı ve ürün çeşitleriyle tercih edilen ve
                                                         yükselişte olan bir marka.
                                   Daha önce defalarca kez alışveriş yapmışlığım var.
           Geçtiğimiz günlerde Bahçelievler Şubesi yolumun üstüydü ve birşeyler almak istedim.
                        Aldıklarımı yukarıda paylaştım yalnız benim aldıklarım bu kadar değil.
     Aldığım bir diğer üründe çok merak ettiğim bu Essence markasının Highlighter stick ürünü..
                                Mağazaya girmemim nedenlerinden biride bu üründü.
                                            Ne yazık ki ürün paşetimden çıkmadı.
                                        Fişte var ödemişim fakat poşete koymamışlar
        Birde arkadaşım da kaş kalemi veya farı tarzı bir ürün almıştı o ürününde içinden hiçbir
                       şekilde ürün çıkmıyor bitmiş yani, boş ürünü rafa koyup satıyorlar.
                  O kadar Kozmetik alışverişi yapan biriyim ilk kez böyle birşey yaşadım.
     Tabiki mağazaya gitme gibi bir imkanım yok çünkü bana oldukça uzak bu sebepten telefon
                                                    numarasını aramaya başladım.
                   Asıl fiyasko bu zaten hiçbir yerde ulaşabileceğim bir telefon yoktu.
                                                         Çağrı merkezi bile yok..
                                                Anlayamıyorum neden yok acaba
           Bu şekilde kozmetik ürün satan mağazaların İnternet sitelerinde tüm şubelerinin
                                 telefon ve adres bilgileri oluyor bir tek buranın yok.
            Şikayetimi belirtebileceğim hiç bir platformun olmaması çok büyük bir sorun.

                                                Sizler bu şekilde sorun yaşadınız mı
                         Yaşadıysanız benimle yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim.
                                           Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederimm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...