BIOAQUA Siyah Nokta Maskesi

                                                               Merhaba...
                                          Uzun bir aradan sonra yine sizlerleyim.
                       Bu yazımda sizlere bir siyah nokta maskesi anlatmak istedim.
           Sizin de cildiniz benim gibi yazın daha da abartıp iyice siyah nokta çıkartıyorsa bu
                                                           maskeyi seviceksiniz.
                                                   Bu maske 3 adımdan oluşuyor.
Son zamanlarda aktif karbon maskelerinin ne kadar meşhur olduğunu mutlaka biliyorsunuz.
                                              Ben maskeyi AliExpress' den aldım.
                                 Aldığım satıcının linkini sayfanın en sonuna yazıcam.
                                  1. adım aslında en önemlisi bu adım. Sıvı bir formu var.
               Siyah noktaların deriden kolay bir şekilde çıkması için öncelikle gözeneklerin
                                                            yumuşaması lazım.
                           Ben sizlere kendim ne şekilde kullanıyorum onuda anlatacağım.
      Siyah nokta temizliği yapacaksam eğer mutlaka duştan sonra yapmayı tercih ediyorum.
Çünkü, gözenekler su ve buharın etkisiyle yumuşuyor buda siyah noktalardan kurtulmaya baya
                                                           yardımcı oluyor.
      Daha sonrasında bu ürünü elime dökerek burun çevreme alnıma ve çeneme sürüyorum.
    Zaten gözeneklerin açık ama yinede yoğun siyah noktaların olduğu yerlere bir adım daha... Sürdükten sonra gözeneklerinizin yumuşadığını elinizle dokunduğunuzda dahi fark ediceksiniz.
                                                       2. Adım maske adımı.
                         Bu siyah bir maske ve sürerken her yerinize bulaşabilir.
                                               Amaaa kesinlikle değecekkkk.
                                   Ben maskeyi elimle uygulamayı seviyorum.
                                Maskeyi cildime eşit olacak şekilde sürüyorum.
    Eğer cildiniz hassassa veya sadece bölgesel siyah noktalarınız varsa sadece o bölgelere de
                                                            sürebilirsiniz.
                                           Sonrasında kurumasını bekliyoruzz.
                             Yaklaşık 30-40 Dk sürüyor kuruması hatta daha fazla..
                              Kuruduktan sonra soyarak cildimiz den çıkartıyoruz.
                      Maskede çıkanlar gerçekten ilk denediğimde beni şok etmişti.
 Her soyulan maske gibi birazcık tüyleri de alıyor fakat siyah noktaları inanılmaz temizliyor.
     Elinizle dokunduğunuzda özellikle burun üstündeki pürüzsüzlüğe inanamayacaksiniz.

                                                           Veeee son adım
                                          3. Adım losyon kıvamında bir ürün.
             Açılan gözenekleri sıkılaştırmak için ve tamamiyle temizlemek içindir.
                    Tabi ben bunun yerine çoğu zaman kendi toniğimi uyguluyorum.
                                               Arkasından da nemlendiricimi.

Aldigim link :  https://tr.aliexpress.com/item/New-nose-blackhead-remover-facial-mask-skin-care-peeling-acne-treatment-mask-pore-cleanser-shrinking-pores/32637731175.html?spm=2114.13010608.0.51.iUTouU

                         Uzun lafın kısası ben bu maskeden çok memnun kaldım.
                                           Herkese öneririm denemelisiniz...
                                                     Yazımın sonuna geldik
                                            Okuduğunuz için teşekkür ederim.
                                                    Umarım yararlı olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...