L'OREAL PARİS CUSHİON Fondöten

                                                                   MERHABA....
                                                    Yeni bir yazıyla daha sizlerleyim.
     Bu yazımda size Instagrama her eklediğim resimde bir sürü mesaj aldığım ve cildinizde
                              ne var diye sürekli sorulan bu fondöteni anlatmak istiyorum.
                               L'oreal Cushion fondöteni ülkemize daha yeni getirdi sayılır.
                                   Yaklasık 2 ay oldu ve gelir gelmez ilk indirimde aldım.
                        Cushion fondötenler bu aralar çok trend ve birçok markada çıkardı.
                   Ürünün ambalajı çok güvenli kapağını açıkca içte bir kapak daha bulunuyor.
                          İçerisinden bir sünger çıkıyor ama çok dandik hiç kullanışlı değil.
                                                              Ben direk çöpe attım...
        İçteki kapağı da açınca içinde bir koruma bandı var ben o bandın bir işlevinin olmadığını
                                    düşünmüştüm ama ürünün kurumaması için gerekli...
                                                             Gelelim fondötene....
                            Sünger fondöten yapısı çok ince ve ciltte yokmuş gibi görünüyor.
                                                      Canlı bir görünüş sağlıyor.
                            Benim cildim karma aslında kuru ciltler için daha uygun bir ürün..
                                           Fakat ben yapısını duruşunu çok beğendim.
                                    Pudrayla sabitlemek benim için hiç sıkıntı olmuyor.
                                        Ürün en güzel sünger tarz ürünlerle cilde yediriliyor.
     Uygularken herhangi bir süngeri ürüne bastırıp tampon hareketlerle cildime yediriyorum.
                     Ben bu kadar likit ürünleri zaten fırçayla uygulamayı çok zor buluyorum.
       Bendeki rengi  06 numara koyu diye düşüne bilirsiniz ama birçok kişinin cildine oturmama
                                                sorunundan beğenmediğini okumuştum.
                                                     Ben bu üründen çok memnunum.
                                       Cildim karma olmasına rağmen yedeğini bile aldım.
                                    Gramı biraz az ama pratikliği açısından çok kullanışlı..
                                              Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
                                  Umarım dener ve yorumlarınızı benimle paylaşırsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...