GARNIER BB Cream

                                                                     Merhaba....
                              Uzun bir aradan sonra yazılarıma devam ediyorum..
       Bugün size kışım üst raflara kaldırdığınız makyaj malzemelerinden yaz gelmesiyle
                    kullanılmaya başlayan BB Kremlerden birini yorumlayacağım.
                                                         Umarım beğenirsiniz....
                             Garnier BB Cream Türkiye' de en çok tercih edilen BB krem ...
        Hem ulaşılabilirlik konusunda marketlerden tutun kozmetik mağazalarına kadar birçok
                                                                    yerde satılıyor.
          Benim aldığım ise yağlı ve karma ciltler için ve uzun tüp formunda olan BB krem...
                                          Öncelikle biraz üründen bahsetmek istiyorum.
   Ürünün boyutunun ince ve uzun formda olması benim için avantaj, çünkü ben geniş ürünleri
           çantama atma konusunda sıkıntı yaşıyorum. Bu BB krem gibi uzun tüp şeklinde olan
                          ürünler çantada daha rahat taşınıyor ve daha az yer kaplıyor.
                                         BB Kremin ucu sivri ve bence çok kullanışlı..
                      Oldukça likit bir BB Krem buda çok rahat uygulanabilirlik sağlıyor.
                                                Bende ki rengi orta Medium ve çok koyu..
Bence Garnıer ve bu tarz cilt bakım ürünlerinde gayet başarılı markaların ten ürünü veya daha
doğru söylemek gerekirse kozmetik ürünü konusunda renkte başarılı olduğunu düşünmüyorum.
                                              Ya çok koyu, yada çok açık renk oluyorlar.
                                        Gelelim benim bu BB Krem hakkında görüşlerime...
            Ürün aslında bence çok güzel. Yapısı ince kapatıcılığı orta ve kalıcılığı oldukça güzel.
   Yağlı veya karma cilt tipine sahipseniz hatta normal cilt tipi için bile kullanılması muhteşem
                                                                    bir BB krem.

                                                                     Fakatttt.....
                                            Tek kötü yani bende sivilce çıkardı.
      Deneyip bırakıp tekrar denedin acaba dönemsel sivilce mi diye. Fakat öyle değilmiş.
                                      Ürünün bende bu şekilde bir yan etkisi oldu.
                              Sivilceye meilli bir cildiniz yoksa bence harika bir ürün.
                                               Yaz ayları içinde çok uygun.
                            Sizin yorumlarınızı neler. Yorum yazarsanız çok sevinirim.
              Bu yazdıklarım benim yorumlarım. Sizde de bu şekilde olacak diye bir şey yok.
                                   Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim...
                                                         : )  : )  : )  : )  : )

3 yorum:

  1. Bu ürün ben de de sivilce yapmıştı ve çöpe gitti malesef.:( Bu arada blogunu takibe aldım bende beklerim. :)

    YanıtlaSil
  2. Canım aynı sorunla bende karşılaştım minik minik sivilceler attı yüzüm bende bıraktım kullanmayı :( blog sayfanı takibe aldım bende seni bloguma beklerim http://muallimeolankiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. aslında güzel bir ürün kullananlar olduğu için yerden yere vurmak istemedim ama ürün sivilce yapıyor malesef

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...