POT O'MİRACLE KISSABLE LIP ELIXIL RubyKisses

                                                                      Merhaba....
                                        Kısa bir aradan sonra yazılarıma devam ediyorum.
    Bugün sizlere Pot O'Miracle Lip Balmm anlatmaya çalışıcam. Bendeki yeni formül olanı.
                              Teneke kutusu tombik tasarımı ve o müthiş pembe rengi çokk tatlı...
                                       Bu tarz ürünleri kullanmayı pek hijyenik bulmuyorum.
                                  Fakat diğer stick şeklindeki lipbalmlardan kat kat daha güzel.
                                    Elle uygulanıyor genelde fakat ben o şekilde yapmıyorum.
      Ellerimi ne kadar temiz tutarsam tutayım bana elle ürün uygulamak özellikle dudak ürünü
                                                    uygulamak pek hijyenik gelmiyor.
 Bu nedenle bir ruj fırçası ile uygulamayı tercih ediyorum. Çok daha hijyenik bence :) :) :)
    Lip balmın benim elimde olanı gül kokulu olanı. Pembe, kırmızıya dönük bir renkte.
                                            Başka çeşitleri ve renksiz olan çeşitleri de var.
  Misss gibi Gül kokulu, aynı zamanda da Shea yağı, Badem yağı ve mentol gibi içerikleri ile
                                                        dudaklarımı yumuşacık yaptı.
                                  Yapısı vazelini andırıyor, ama ne çok katı ne çok yağlı.
              Dudaklarımda hemen emiliyor diyemem fakat yağ tabakası gibi de birikmiyor.
                                                 Oldukça güzel yoğun yapılı bir lip balm.
                                Resimde gördüğünüz gibi dudağa pembe bir renk veriyor.
                 Günlük kullanım için çok uygun bir lip balm. Hatta ruj olarak bile kullanılabilir.
                    Gün içerisinde dudaklarınız nemli, taze ve hafif bir renkli olarak görülüyor.
                       Etkili bir lipbalm arıyorsanız; Pot O'Miracle Lip Elixir' e bakın derim.
                                                 Diğer renklerini de denemek istiyorum.
                         Çünkü gece kullanılan lip balmların renkli olmasını mümkün değil
                                                              Fiyatı 16-17 TL civarı.
                            Watsons gibi kozmetik marketlerde ve eczanelerde bulabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...