FLORMAR- Metallic Eyeshadow / Metalik Kalem Far - 01, 02, 10


                                                               Merhaba...
              Bugün Flormar markasına ait Metallik Kalem Farlardan, bende olan üç renginden                                                                    bahsedeceğim. 
                                Kalem farları oldukça kullanışlı ve pratik buluyorum.
      Zamanım yoksa veya az zamanım olduğunda makyajımı daha hızlı yapmak için kullanışlı                                                                   buluyorum.
                                               Gelelim nasıl kullandığıma...
   1. kullanma şeklim gözün iç kısımlarına çok hafif dış kısımlarına yoğun bir şekilde sürüp                  karıştırma fırçasıyla hafif karıştırıp güzel bir gölgeli makyaj elde ediyorum.
   2. kullanma şeklim eyeliner olarak da kullanıyorum. Hatta bazen bir fırça yardımıyla hafif                                                                 dağıtıyorum. 
   3. kullanma şeklim ise göz kapağımın tamamına eşit miktarda uygulamak. Genelde günlük        hayatımda bu şekilde kullanıyorum. Tabi ki vazgeçilmezim rimelle bol bol hatta :) :) :)

   Flormar metallik krem farlar oldukça kolay uygulanıyor. Çok rahat bir şekilde bir karıştırma                                         fırçasıyla karıştırılıyor. Yumuşak bir yapıya sahip.
   Kalıcılık konusuna gelirsek de ben kalıcılığını gayet iyi buldum. Far bazı olmadan tüm göz                                             kapağımda oldukça uzun süre kaldılar.
02.Bring The Action: Metallik bir kahve rengi. Ben bu tonları çok seviyorum tüm göz kapağımda harika durduğunu düşünüyorum. Bu farın tek kusuru eyeliner olarak çektiğimde pek belli olmuyor.Ama yinede en sevdiğim içlerinden bu renk oldu.
10.Dangerous: Metallik bir koyu gri. İçinde mavi yansımaları ve ışığa göre yansıma yoğunluğu ve renk değişiyor. Bu ürünü eyeliner olarak kullanıyorum ve çok başarılı buluyorum.
01.Rock It: Metallik bir siyah fakat diğerleri gibi değil. Aşırı şimdi hemde çok aşırı...
İçlerinde tek memnun kalmadığım bu oldu. Çünkü ben siyahı beklentim çok yüksek olarak almıştım. Eyeliner olarak kullanmak çok istedim ama çok simli ve tuaf göründü bence. Hiç kullanılmaz değil aslında koyu bir göz makyajında kullanılabilir.

   Ben bu farları Flormar mağazasından indirimde 7 tl ye almıştım. Hala indirim devam ediyor                 olması lazım bende yolum düşerse pembe ve mavisini de almak istiyorum.
                                            Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim...
                                               Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
                                                               : )  : )  : )  : )  : )  

2 yorum:

  1. Makyaj ile ilgili paylaşımlarınızı takip ediyorum, güzel bilgiler veriyorsunuz, umarım bu tür paylaşımlara devam edebilirsiniz, nice güzel paylaşımlara devam etmeniz dileğiyle.

    YanıtlaSil
  2. Beğenmenize çok sevindim inşallah yazılarıma devam edicem çok sagolun

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...