RİVAL DE LOOP HYDRO AUGEN ROLLER GÖZ ÇEVRESİ NEMLENDİRİCİSİ


                                                                MERHABA...
         Bugün sizlere aldığımdan beri kullandığım bir rollon nemlendiricisini anlatıcam...


                                               Bu nemlendirici çok etkili bir ürün değil.
                          Özellikle 25 yaş üstünün kesinlikle kullanmasını tavsiye etmiyorum..
                                           Bana herhangi bir alerji veya yan etki yapmadı.
                                               Ayrıca gözümde yanma falan da yapmadı.


                    Benim bu nemlendiriciyi sevmemde en büyük etki rollon nemlendirici olması.
                                                   Bu ürünün pratik olmasını sevdim.
     Şimdiye kadar krem göz nemlendiricisi kullandım ve paketinin içinden alırken ellerime ve                                               tırnağımın içine gitmesi beni rahatsız ediyordu.
                                                Bu üründe öyle olması mümkün bile değil.
       Benim göz çevrem zaten kuru değil, o yüzden fazla yağlı bir his bırakmaması benim için                                               önemli ve verdiği ferahlık hissi çok hoşuma gitti.


                               Rival de Loop markası sadece Rossman'lar da satılan bir marka.
                                          Ben Yılbaşı indiriminde 8 TL civarıma almıştım.
                                     Fiyatına göre ürünü ben güzel buldum bu benim fikrim...
                                            Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim...
                                                Bir sonraki yazıda görüşmek üzere....
                                                                   :) :) :) :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...